פרטים | תחומי אחריות
אחריות על כל התחום הכלכלי והכספי (הערכת פרוייקטים והשקעות, רכש, הנהח"ש, תקציב, תמחור)
תיאור התפקיד:
• חלק מצוות ההנהלה של המרכז הקהילתי - השתתפות בישיבות הנהלת המרכז הקהילתי. - חבר בועדת הכספים של הנהלת המרכז הקהילתי. - עבודה שוטפת עם מנהלי מחלקות / רכזי ענפים על נושאים תקציביים על פי צורך. • שותפות בייזום וניתוח כדאיות עסקית/כלכלית של פרוייקטים חדשים בדגש על הגדלת בסיס ההכנסות של המרכז הקהילתי • ניהול מערך הכספים: הנה"ח וגבייה. - אחריות על ניהול תזרים המזומנים של המרכז הקהילתי. - עבודה מול גורמי מימון מתקצבים: בדיקת חוזים, מעקב אחר דיווחים, מעקב אחר תקבולים. - עבודה מול בנקים - בקרה שוטפת, אישורי יתרות, קביעת תעריפי עמלות וריביות, תקשורת מקוונת עם הבנקים, חברות אשראי ועוד. - אחריות על הכנת תקציב המרכז הקהילתי, מעקב אחרי ביצוע. - הכנת דו"חות כספיים מיוחדים לפי בקשת ועדת כספים, הנהלת המתנ"ס ו/או כל גורם חיצוני אחר שלמתנ"ס קשר כספי או ארגוני איתו. - אחריות להדרכה והעשרת העובדים במערכות הכספיות. • עבודה שוטפת עם רואה חשבון העמותות, גופי ביקורת, אגף הכספים במועצה, מערכות הכספים בחברה למתנ"סים, רשם העמותות וכיוצ"ב • עבודה מול ספקים ונותני שרות: - שותפות בהכנה וניהול מכרזים. - הכנה / אישור חוזים לספקים. - קבלת הצעות מחיר. - מו"מ על תעריפי שירות ומחירי ציוד ורכוש. - קביעת תנאי תשלום ומועדי אספקה.
כישורים נדרשים:
• תואר בכלכלה / מינהל עסקים / חשבונאות / כל תחום רלוונטי. • בוגר קורס חשבים/גזברים, רצוי בדגש על מסגרות ציבוריות (מלכ"רים) - יתרון • סוג 3 ומעלה בהנח"ש, יתרון • נסיון של 3 שנים לפחות בעבודה דומה. • ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים קטן בכפיפות ישירה. • יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה. • כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב. • יכולת לניהול מו"מ עם גופים שונים. • אחראי, יצירתי, ובעל יוזמה ומעוף
היקף משרה 80% רשיון נהיגה + רכב - חובה נכונות לגמישות בשעות העבודה תחילת עבודה מיידית
קורות חיים יש לשלוח עד 4/8/19 רק פניות מתאימות תיענינה |